İzleniyoruz

28 Ocak 2013 Pazartesi

Çılgınız biz

Bizim çılgın Berna yine bir heyecanla duyuru yaptı -Dostlar, Ankara'da okuyan 1 erkek bizim için 1 site yapabileceğini söyledi- diye. Bu çok güzel bir haber. O arkadaşı canı gönülden kutluyorum.

Miko: Lan, pabucunu dama atıyorlar netcen bakim?
Ben: Biz senin gibi egoist değiliz mamik!
Olric: Hadi lan düdük, insan kadar saçma bir varlık var mı? İnsan ki ağaçlardan yapmış olduğu kağıtlara ağaçları kesmeyelim yazandır! Bana sizi anlatmayın lale!
Ben: İnsan olduğumuzu kim söyledi ki?
Sabri: Hocam bu benden beter ortalar açıyor...
Aragorn: Kaçın, kurtlar geliyor!
Miko: Hah, geldi yine tipine tükürdüğüm. Ortalığı velveleye verme lan Aragorn!
Allah cc: La sizleri gördükçe ben n'aptım diye dizlerimi dövüyorum ha!
Ben: Bizler, önemli olan etkinliğimizdir diye haykırdığım için insan değil, bizler çılgın olduğumuz içinse bu dünyadan hiç değiliz!
Allah cc: Artistliğinden ötürü hanene 50 point günah yazdım, kak git şimdi! Yoksa elimden bir kaza çıkacak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder