İzleniyoruz

13 Şubat 2013 Çarşamba

Yıkım var!

 13 Şubat, mevzunun arefesinde son dans provamızı aldık. Mv. Aylin Nazlıaka 'da yanımızda idi. O kadar bizdendi ki...
 Sonrasında, ana ekip olarak toplantı aldık.
 Bugün 14 Şubat!..
 Hala uyuyamayan belki de uyuyamayacak olan ben, heyecandan ölüyorum lan haberiniz yok :) Bu ilk işim mi? Yooo... 10 yıla yakındır bu işlerin içerisindeyim. Lakin, bu işten (her ne kadar çıkıntı,çıkarcı tipler olsa da ki o tuzu biberidir bir organizasyonun) çook keyif aldım şahsen. Öyle ki, onca organizasyonlarımın içerisinde en iyilerinden birisi oldu bu iş. Saf ve berrak olduğu için...
 Bugün, destekçilerimizden Radyo Odtü'nün canlı yayınına da katıldım.
 Beni boşverin siz, ben'lik yapıyor isem lanet olsun bana çünkü bu iş, biz işidir.
 Bahar Gürey, Berna Köse, Elizabeth Garcia, Leyla Demircioğlu, Cansu Kaman, Özge Özdemir, Seda Bozdağ, H.Veli Kurt ve ismini zikredemediğim niceleri...

 Olay bu işte...

 Herkesin emeğine, yüreğine sağlık...

 Araç değil de amaç için mücadele eden herkesin...

 14 Şubat(bugün) saat 12'de, Kızılay Karanfil'de görüşürüz dostlar...

 Bir tüyo: Bu ekip birbirini bulmuş iken, sanmayın ki bu ilk ve son organizasyonumuz olacak... ,)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder